festivals

El Can Mercader Festival reuneix els millors grups catalans de hard rock

El Can Mercader Festival arriba a la divuitena edició carregat de grups catalans de hard rock

| 27/06/2018 a les 09:54h
Especial: Festivals
Arxivat a: Enderrock, hard rock, heavy metal, Can Mercader Festival, festivals, Cornellà del Llobregat
'77 Seventy Seven
'77 Seventy Seven | Arxiu del grup
El dissabte 14 de juliol a partir de les 19 h arrenca el Can Mercader Festival a Cornellà de Llobregat. La divuitena edició del festival oferirà concerts gratuïts de les bandes més representatives del rock dur a Catalunya.

Els grups participants en aquesta edició són Trivoid (Cornellà de Llobregat), Barrena –que faran un tribut a Barricada– (Barcelona), Erotic Psycho (València), Kilmara (el Barcelonès), Vizio (Badalona), Delaware (Barcelona) Blaze Out (el Barcelonès) i '77 Seventy Seven (Barcelona).

Als dos escenaris del Can Mercader Festival hi haurà espai per a la presentació dels nous treballs de grups com Erotic Psycho, KilmaraDelaware i Vizio. Les actuacions estrella del festival seran les de ´77 Seventy Seven, que després de fer gira per Alemanya i participar a cites com el Download Festival presentaran el darrer disc, Bright Gloom (Century Media, 2018), i Blaze Out, acabats d'aterrar del Hell Fest.

Aquest any la Rockschool Barcelona participarà al festival oferint masterclasses gratuïtes de guitarra, baix, bateria, veu i teclats. A més, també hi haurà estands de marxandatge oficial del festival.


FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
El mercat digital, representa el 75% de les vendes | Per contra, la facturació global de la indústria discogràfica catalana encara ha perdut el 2018 un 2,4% | El rànquing de catalans més venuts del 2018 està liderat pel 'Disc de la Marató', Manolo García, Sergio Dalma i Rosalía | Els discos en català més venuts han estat Alfred García, Els Catarres, Doctor Prats i Els Pets | El rànquing d''streaming'
 està encapçalat per Txarango, Dàmaris Gelabert i Joan Dausà
Imatge il·lustrativa
Amb la hipercompetència de festivals i el vell format de Festa Major, les empreses d'ARC tenen un descens de públic i bolos, 
tot i consolidar el model amb una facturació positiva | Els festivals moderen el creixement d'assistents dels darrers anys | Les sales s'han reactivat amb una reconversió sectorial que ha permès un increment de públic i concerts
Imatge il·lustrativa
El públic de la música en directe augmenta del 40 al 46% | Contràriament, el consum de grans festivals i certàmens decau (del 40% al 36%) | El públic prefereix concerts de proximitat i cartells més exclusius
Imatge il·lustrativa
La presència d'artistes emergents en els principals festivals es manté en un 34% | Les programacions en llengua catalana arriben a un 24%
Imatge il·lustrativa
L'Anuari de la Música 2019 dedica el tema central a les dones en la indústria de la música | La presència femenina en la indústria musical catalana és del 33%, amb sols una tercera part de dones a escoles, festivals i indústria | La publicació dona veu en el 80% de les seves col·laboracions a dones de la indústria musical per fer-ne visible el paper i el canvi que estan produint a l'hora de conquerir més espais