Enderrock se suma a El Disc de La Marató

Arriba al quiosc una edició especial del CD amb un llibret exclusiu

| 27/11/2013 a les 06:59h
Arxivat a: Enderrock
El diumenge 1 de desembre  El disc de La Marató 2013 (TVC Disc) també serà als quioscos de la mà d'Enderrock, que enguany s'hi suma a la distribució i amb l'edició d'un llibret especial.
  Llach i Morente Foto: Juan Miguel Morales  

Santiago Auserón
+ Dani Nel·lo + Francesc Pareja, Enric Verdaguer, Pablo Alborán, Ramon Mirabet, Estrella Morente i Lluís Llach, Henry Méndez, Dúo Dinámico, Anna Roig i l’Ombre de Ton Chien, Margarett, els solistes d'Oh Happy Day amb el Cor del Conservatori del Liceu, Luz Casal, Sanjosex i Amadeu Casas, Blaumut, The Mamzelles, Okey OK i Gel, Núria Graham, Kate Ryan i Se Atormenta Una Vecina són els músics protagonistes d'aquest disc.

Enderrock se suma a la distribució del disc  
Enguany per primera vegada Enderrock se suma a la distribució d'El disc de La Marató: serà amb una edició especial del CD acompanyat d'un llibret exclusiu amb les imatges i explicacions dels preparatius d'aquest disc faraònic. A més a més, el disc serà al quiosc no només el cap de setmana de l'1 de desembre, sinó durant tot el mes, gràcies a la distribució que en farà la revista i que s'allargarà fins al 6 de gener.

Portada llibret especial del CD de La Marató Foto: Arxiu Enderrock

Imatge il·lustrativa
El mercat digital, representa el 75% de les vendes | Per contra, la facturació global de la indústria discogràfica catalana encara ha perdut el 2018 un 2,4% | El rànquing de catalans més venuts del 2018 està liderat pel 'Disc de la Marató', Manolo García, Sergio Dalma i Rosalía | Els discos en català més venuts han estat Alfred García, Els Catarres, Doctor Prats i Els Pets | El rànquing d''streaming'
 està encapçalat per Txarango, Dàmaris Gelabert i Joan Dausà
Imatge il·lustrativa
Amb la hipercompetència de festivals i el vell format de Festa Major, les empreses d'ARC tenen un descens de públic i bolos, 
tot i consolidar el model amb una facturació positiva | Els festivals moderen el creixement d'assistents dels darrers anys | Les sales s'han reactivat amb una reconversió sectorial que ha permès un increment de públic i concerts
Imatge il·lustrativa
El públic de la música en directe augmenta del 40 al 46% | Contràriament, el consum de grans festivals i certàmens decau (del 40% al 36%) | El públic prefereix concerts de proximitat i cartells més exclusius
Imatge il·lustrativa
La presència d'artistes emergents en els principals festivals es manté en un 34% | Les programacions en llengua catalana arriben a un 24%
Imatge il·lustrativa
L'Anuari de la Música 2019 dedica el tema central a les dones en la indústria de la música | La presència femenina en la indústria musical catalana és del 33%, amb sols una tercera part de dones a escoles, festivals i indústria | La publicació dona veu en el 80% de les seves col·laboracions a dones de la indústria musical per fer-ne visible el paper i el canvi que estan produint a l'hora de conquerir més espais