La Màlaga"Només tu i jo" forma part del primer disc de La Màlaga, Mañana Sol (Sant Gaudenci Records, 2013). La gravació del clip amb tothom qui vulgui començarà a les 20 h, i posteriorment, a les 21.30 h, tindrà lloc el concert de la banda. Les entrades a través d'Internet valen 5,5 euros. A més, qui vagi a la gravació del clip amb un acompanyant i es quedi al concert només haurà de pagar una entrada.
Format el 2009 al barri de Sants de Barcelona, el grup La Màlaga és un dels valors més sòlids de les propostes que els darrers anys han renovat el pati de la rumba catalana, amb un repertori propi que s'emmiralla en la sonoritat i les formes literàries dels clàssics del gènere.
No serà el primer cop que el grup grava un clip al Maresme. Ja hi han gravat dos videos assolellats, "Mañana Sol" i "Mestre Peret":





.gif)

