Ta Ha Di Foto: Arxiu de Ta Ha Di El so terrenal del trio Ta Ha Di sorgeix gràcies a la comunió de Ravid Goldschmidt, Víctor Carol i Nacho Peres. Els músics defensen una nova sonoritat al seu debut homònim, un disc editat pel Taller de Músics, que es mou a la vegada entre una acústica antiga i moderna.
Assoleixen un so ancestral i tribal amb tres instruments de timbres diferents de l'habitual: el hang, un instrument de percussió metàl·lic de nova creació procedent de Suïssa; el didgeridú, un instrument de vent que utilitza la comunitat aborigen d'Austràlia, i la tabla, procedent de la família dels instruments de percussió membranòfons.
El proper dissabte actuaran a l'Església del Pi de Barcelona (20 h) acompanyats del quartet de corda Cordes del món i en aquest enllaç es poden aconseguir les entrades. Fa uns dies van visitar el plató d'Enderrock TV i van interpretar la peça "Tierra negra". Podeu recuperar l'entrevista i l'actuació aquí.





.gif)

