Al país asiàtic, Raimon hi va fer una quarantena de concerts i va ser present en diversos programes de ràdio i televisió. A més, va presentar un LP antològic amb portada de Joan Miró pensat per al mercat nipó del qual es van vendre 10.000 exemplars.
El cantant recordava fa un temps com es va gestionar a intervenció de Miró al disc: “Miró, que sempre era molt meticulós i ho estudiava tot, fins al darrer detall, va fer una coberta on ja s’incloïa el meu nom, amb les seves lletres tan típiques i on la “o” s’esdevenia un sol bellament roig. De sota del meu nom, i per damunt de la figura mironiana de sota, sortia un traç potent i negre que es desplaçava solitàriament cap a l’esquerra, per continuar en el que havia de ser la contracoberta, la part del darrere. Els japonesos, suposo que amb una pulcritud extrema, no van gosar trencar la composició de l’artista i van situar-ho tot a la coberta, però aleshores hi havia el problema que la coberta no quedava quadrada i ho van solucionar afegint la meva firma per damunt. Quan el 1979 vaig treure un nou LP a Espanya (Quan l’aigua es queixa) vaig aprofitar el dibuix de Miró i es va publicar tal com l’artista havia previst”.
El 1993, el grup Warabi-Za va tornar-li la visita i va intervenir al gran concert de commemoració dels 30 anys d'"Al vent" interpretant aquesta composició en japonès.