A Palafrugell (Baix Empordà), el pavelló de patinatge acollirà a partir de les 00.30 una festa organitzada per l'Ajuntament i el col·lectiu de noies de l'Ovella Negra. Per començar l'any amb bon peu i millor ritme, els empordanesos comptaran amb els The Rock'n'roll Brothers (grup de versions dels The Gruixut's) i la Fundación Tony Manero. Els Dj's acabaran d'allargar la nit, fins que els més atrevits acabin la festa al far de Sant Sebastià.
Els amants del folc tenen una cita a l'Horta valenciana. A partir de mitjanit davant de l'Ajuntament de Burjassot començarà la gresca amb el passacarrer de la Colla Gatzara, amb una nit que continuarà amb música i ball en directe.
Pels que es quedin a casa i vegin les campanades per TV3, podran gaudir de la música de Guillamino –entra d'altres– amb la companyia de reacTable.
El darrer festival del 2007 i el primer del 2008: Festivern
El festival de cap d'any per excelència és el que organitzen per cap d'any al país valencià. Ja fa dos dies que dura la gresca, i avui és la darrera nit del festival. El torn de Banda Bassotti, Obrint Pas, els New York Ska Jazz Ensemble, Desgavell i Insershow. Apotheke Crew, Mc Rakki, Dj Gabb, Dj Grass i les actuacions de Dj Txuki i Dj Ronro a la carpa, acabaran de posar la música per començar l'any.








.gif)

.png)

