La vocalista de Gurb Ju va convertir-se en una de les revelacions del 2017, quan va endur-se el Premi Èxit del concurs d'artistes emergents Sona9 2017. El 2016 ja havia publicat el debut El món es mou (autoeditat), i el 2018 va publicar el darrer disc Bandera blanca (RGB Suports), després del qual es va sumir en un llarg silenci discogràfic. Fins ara, almenys. I és que en els darrers mesos, l'artista ha anat publicant diferents senzills com "Revelació" o "El cos, l'instint i la pell" i, avui, estrenem en exclusiva el seu darrer senzill: "Venus".
"Venus" relata la incapacitat per a poder-se aixecar en els moments més foscos i difícils, i de com a vegades cal tocar fons per a renéixer i alçar el vol de nou. La frase inicial "Potser he de deixar que tot caigui pel seu propi pes" és un preludi que anticipa la caiguda i l'ascens final que descriu la cançó: "Quan vaig deixar-me caure vaig començar a aixecar-me per veure Venus als meus ulls".
El tema ha estat produït pel teclista i productor d'Oques Grasses Joan Borràs, que li ha donat una sonoritat de balada de pop electrònic bastida amb un piano, diferents sintetitzadors i unes seccions de cordes. A més, també ha comptat amb la masterització de Victor Garcia. Per la seva banda, el videoclip ha estat dirigit per Isabel Martínez-Zurita i mostra la cantant en diferents localitzacions com un bosc, en l'asfalt d'una carretera o dins d'un cotxe. Aquest nou senzill de Ju és el preludi d'un nou treball que la cantant osonenca té previst publicar en aquest primer semestre de l'any amb la discogràfica Fanàtik.


.jpg)


.jpg)








.gif)


