Actualitat

Sexenni presenta el nou disc 'Joc de nens' a Ona Llibres

El pròxim dimarts 18 de març Sexenni protagonitza una conversa musical a Ona Llibres

L'accés és lliure i gratuït fins a omplir l'aforament

| 12/03/2025 a les 17:00h

Sexenni
Sexenni
El passat mes de setembre vam engegar un nou cicle de concerts-conversa a la llibreria barcelonina Ona Llibres (c/Pau Claris, 94). Els actes, d'entrada lliure fins a omplir l'aforament, serviran per presentar les novetats discogràfiques de la música popular en català. El pròxim dimarts 18 de març a les 19h comptarem amb Sexenni.

El cicle de converses musicals coorganitzat entre Ona Llibres i el Grup Enderrock tindrà com a convidat el grup lleidatà Sexenni, qui hi presentarà el nou àlbum d'estudi, Joc de nens (Delirics, 2025), que mira cap a la infantesa. L’acte està plantejat com una conversa-concert conduïda per un periodista de la revista.



El cicle va arrencar a finals de setembre, amb les converses-concerts de Lídia PujolFerran PalauRoger Mas, Dan Peralbo, Pau Vallvé, Magalí Datzira, Al·lèrgiques al Pol·len o Anna Andreu.
Especial: Actualitat
Arxivat a: Enderrock, actualitat, Ona Llibres, sexenni, joc de nens

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.