Detotarrel protagonitza l'Enderrock de setembre

| 07/09/2009 a les 15:00h

Amb l’Enderrock del mes de setembre presentem en exclusiva el disc Detotarrel (Kasba Music, 2009), un CD col·lectiu del projecte liderat pel grup Nour. Nous i vells catalans uneixen les seves veus en una sèrie de cançons que tenen com a nexe l’intercanvi lingüístic, cultural i musical. Entre els artistes que hi participen hi ha Joan Garriga (La Troba Kung-Fú), Gerard Quintana, Beth, membres de 08001, Unidos por el Flow i Black Baudelaire. Un disc i un espectacle que protagonitzen la portada de la revista i inauguren una nova era del mestissatge català.

El número 167 també se suma al Viatge a Montserrat (Música Global, 2009); aquest és el nou treball de l’astre, on Quimi Portet ha treballat a fons els arranjaments i ha posat més i millors guitarres, mantenint, com sempre, el seu millor sentit de l’humor i la seva connexió amb la tradició popular. El darrer disc dels incendiaris Sidonie, 12 hores a la carretera amb els mallorquins Anegats, o els concerts de celebració dels 50 anys de la Nova Cançó (amb els espectacles de Carles Belda i Marc Parrot amb Ramon Simó), també els trobareu en el número de setembre de la revista.

Crònica gràfica dels festivals d’estiu
Després de les vacances, en aquest número trobareu les millors fotografies i la crònica dels principals festivals d’aquest estiu. Repassem el Festinoval de Lleida, el popArb, l’Acampada Jove de Montblanc, l’Etnival, el festival Cruïlla de Cultures, l’(a)phònica de Banyoles, el Festus, el Faraday i el Feslloch.
Arxivat a: Enderrock