El pop indie de Mishima i La Brigada protagonitzen l'Enderrock de març

| 21/03/2010 a les 14:00h

El grup encapçalat pel cantant i compositor David Carabén publica el seu cinquè disc, Ordre i aventura (Sones). Veterans de l’escena indie de Barcelona, Mishima presenten un disc inspirat en a tàctica de l’ex-entrenador del Barça, ‘Flaco’ Menotti.
CD sàmpler La Brigada
Era el secret més ben guardat de Vilanova i la Geltrú fins que ens van sorprendre amb el seu primer disc, L’obligació de ser algú (Outstanding Records 2008). Ara, amb Les paraules justes (Outstanding Records, 2010), La Brigada facturen una segona col·lecció de cançons que ens transporten a la costa oest dels Estats Units sense sortir del Garraf. Podeu fer un tast del primer i el segon àlbum amb el sàmpler que el grup encarta amb l’Enderrrock d’aquest mes.

La Pegatina
, millor grup de pop-rock de l’any 2009. At Versaris, millor disc de pop-rock per A cada passa (Propaganda Pel Fet!). Cesk Freixas, millor artista de cançó d’autor. Gerard Quintana, millor disc de cançó per Deterratenterrat (Música global). Manel i Els Amics de les Arts, millors directes de pop-rock i cançó del 2009. Pep Gimeno ‘Botifarra’, millor artista de folk.
La revista també inclou entrevistes a Bikimel, Jofre Bardagí, Miquel Abras i Pere Tapies amb Miquel Àngel Pascual. A més, el número de març presenta nou disseny i noves seccions com Destrio, on Gemma Ruiz , Màrius Serra i Pere Mas afinaran la ploma. Albert Puig s’alia amb l’il·lustrador –i guitarrista de Manel– Roger Padilla, Jordi Bianciotto i Àlex Gutiérrez ressenyen el disc més destacat de l’escena catalana i internacional, i donem més importància gràfica per reflectir la vitalitat dels directes.  
 

ENDERROCK és la primera editorial musical en català, amb una audiència acumulada de 100.000 lectors mensuals (en revistes de paper, revistes digital, web, tv...). La revista Enderrock es pot adquirir per 4.95 € als quioscos de Catalunya, el País Valencià, el Principat d’Andorra i les Balears.

Arxivat a: Enderrock