El talent dels compositors catalans

L’Orquestra de Girona interpreta composicions de Rafael Ferrer, Ricard Lamote de Grignon i Francesc Cassú

| 09/03/2011 a les 06:59h

Demà divendres 11 de març a les 9 del vespre, la sala de cambra de l’Auditori de Girona acollirà un programa amb la identitat musical catalana com a protagonista.


Amb el títol Identitats: l’art dels compositors catalans, el conjunt orquestral gironí interpretarà Suite a l’antiga –peça recentment recuperada pels editors– del compositor Ricard Lamote de Grignon, Divertiment i Granet de blat de Rafael Ferrer i l’estrena de la versió per a corda d’El pont de Sant Agustí, de Francesc Cassú.
L’Orquestra de Girona va néixer l’any 1996 i està formada per músics professionals, originaris o establerts a les comarques gironines. Des del 2005 ofereix una temporada estable de concerts a Girona, que combina amb la seva activitat dins i fora del territori. Sovint s'acompanya de solistes instrumentals i vocals, formacions corals i directors convidats per a les seves produccions.
En aquesta ocasió, el compositor de sardanes i director Francesc Cassú serà al capdavant la formacióDirector de la cobla Principal de la Bisbal i cofundador i codirector de la Simfònica de Cobla i Corda de Catalunya juntament amb Carles Coll, Cassú també és responsable de l’Escola de Cobla i director del Departament d’Harmonia i Llenguatge Musical del Conservatori de Girona.
Arxivat a: 440Clàssica&Jazz