Els Badabadocs al Festinoval

La desena edició del festival d'artistes emergents de Lleida se celebrarà els dies 24 i 25 de juny als Camps Elisis

| 16/06/2011 a les 16:30h

El Belda i el Conjunt Badabadoc tocarà el divendres 24 al Festinoval substituint Los Seis Días. Així ja queda complet i tancat el cartell de la desena i darrera cita del festival amb els artistes emergents: una quarantena de propostes gratuïtes per l'últim cap de setmana de juny als Camps Elisis de Lleida.


Divendres 24 de juny els protagonistes seran Inspira, Pulpopop, La Iaia, Obeses, Hitabaldaäs, El Belda i el Conjunt Badabadoc, Hewel, Rosa-Luxemburg, Naraina, Los Nimai, Metal Cambra, Mine!, Micu, Irreal (sub 16), Som de l'Oest Selectors, Mr Jones, Ritmes de Vida i Urban Soldiers.
La segona jornada (dissabte 25) serà per a Festino Vailets, L'Atelier, Bcn Ghana Revolution, Monoculture, La Família Torelli, The Black Beltones, Very Pomelo, Buritaca, In*Digna, 4dBoy, Els Nens Eutròfics, Lo Pardal Roquer, El Pati de les Cireres, Monkey Music, Ralp & Snail, La Baldufa, Hot Numbers, Vesperon, Komando Noguera i Culomono. Aquí teniu l'esdeveniment de Facebook del 10è Festinoval.

Arxivat a: Enderrock