Els garrotxins
Teràpia de Shock segueixen sumant reptes: si fa unes setmanes la banda anunciava que la seva cançó "Sense tu" era la número 1 a les llistes de vendes estatals (
aquí ho podreu llegir) després de convertir-se en la banda sonora televisiva de
Polseres vermelles, ara el grup torna a estar d'enhorabona perquè el seu videoclip d'aquest tema ha sobrepassat la frontera del milió de visites al Youtube. A més, la banda té 27.391 amics a Facebook, i ja ha realitzat 25 concerts en mig any.
El tema "La flama" d'
Obrint Pas és la banda sonora del lipdub per la independència que es va enregistrar el 24 d'octubre del 2010 a Vic, i que a hores d'ara ja ha travessat la frontera de les 1.400.000 visites. Un lipdub que a més de tenir un èxit de clics també té el rècord mundial de participació: 5.771 persones acreditades per la Word Records Academy van participar en aquest clip.
Aquestes dues propostes audiovisuals han travessat la frontera del milió de visites. I rondant la línia del mig milió trobem el primer clip del nou disc de
Manel, "Aniversari", i el fenomen d'aquest estiu: "Jenifer" d'
Els Catarres.