Ferran Palau i Maria Coma, unint universos

Els dos cantautors actuaran demà a la nit al Centre Artesà Tradicionàrius (CAT) de Gràcia

| 16/05/2012 a les 14:59h

Ferran Palau és el nou fitxatge del segell de Pau Vallvé, amb el qual ha publicat el seu primer disc en solitari, L'aigua del rierol (Amniòtic Records, 2012). Maria Coma, també de la família Amniòtic, cantarà els temes del seu segon disc, Magnòlia (Amniòtic Records, 2012). Demà s'uneixen els seus universos al CAT.


Ferran Palau
i Maria Coma formen part del cartell d'Amniòtic Records, el segell fundat per Pau Vallvé des d'on publiquen una bona colla d'artistes de l'escena indie com ara Inspira o Nico Roig. Aquesta nit els dos artistes d'Amniòtic trepitjaran l'escenari del CAT de Gràcia per interpretar els temes dels darrers àlbums que han publicat.
D'una banda Ferran Palau arriba a l'auditori del Centre Artesà Tradicionàrius amb el seu primer treball, L'aigua del rierol (Amniòtic Records, 2012), el primer del projecte que encapçala en solitari el cantant del grup de folk Anímic.
Per la seva banda, la cantautora Maria Coma ha demostrat amb el seu segon disc, Magnòlia (Amniòtic Records, 2011), per què és una de les veus més versàtils de l'escena independent actual. El nou treball de Coma Magnòlia (Amniòtic Records, 2011) és un treball més madur, i va un pas més enllà del seu debut, Linòleum (Amniòtic Records, 2009).
 Podeu trobar més informació sobre aquest concert i comprar-ne les entrades al següent enllaç web.
Arxivat a: Enderrock