El nou Enderrock setmanal i digital

| 12/12/2013 a les 07:00h

 
La revista Enderrock celebra enguany el vintè aniversari com una capçalera de referència per a la música catalana i en català. Més de 70.000 lectors avalen la trajectòria d’un grup editorial que ha volgut anar més enllà d’escriure una revista de música, s’ha implantat com a plataforma de promoció de nous artistes i productora multimèdia de continguts musicals i s’ha convertit en la publicació musical catalana més llegida, influent i respectada.
 
Sempre hem intentat apostar per oferir uns continguts competitius, rigorosos i interessants com a font informativa de notícies, anàlisi i opinió tant per als nostres lectors com per a la indústria musical. Però també hem evolucionat perquè Enderrock fos un mitjà actual, multimèdia i interactiu amb visió de futur a través de la versió digital de la revista de paper, el diari digital Enderrock.cat i la presència permanent a les xarxes socials (Twitter i Facebook).
 
Ara el Grup Enderrock es complementa amb una nou mitjà de comunicació, el setmanari musical EDR, nascut com a publicació digital nadiua que es podrà llegir, escoltar i navegar-hi des de qualsevol ordinador, tauleta o telèfon mòbil. No és ni una aplicació ni un web ni una nova versió de la revista en pdf, sinó un innovador magazín informatiu que es connectarà d’entrada amb més de 100.000 lectors catalans i d’arreu d’Europa, aficionats a la música, seguidors dels principals artistes i els més destacats agents articuladors de la indústria musical.
 
EDR és una revista digital musical i setmanal pionera en el mercat català i europeu. Sortirà cada dimarts i vol reforçar i ampliar l’oferta amb continguts musicals oberts i també prèmium sobre l’actualitat musical catalana amb descàrregues i escoltes exclusives de música i vídeos, reportatges inèdits, clips i documentals sobre l’escena musical i les novetats discogràfiques en totes les seves formes físiques i digitals. A més, també representa una potent, directa i atractiva plataforma per difondre els continguts promocionals i publicitaris del sector.
 
El Grup Enderrock, en totes les seves formes, vol continuar sent líder del mercat i una eina eficaç i influent per a la promoció, difusió i reflexió de l’escena musical catalana: actualment la més interessant, prolífica i renovadora de la història (el 2013 s’ha doblat la producció de discos en català, i s’editaran més d’un miler de referències, moltes de gran qualitat). Per aquest motiu, ben aviat el Grup Enderrock té previst presentar també els formats digitals mensuals de les revistes SONS DE LA MEDITERRÀNIA i JAÇ, que es van deixar d’editar en paper i es reconvertiran ara en renovades capçaleres amb més difusió i continguts multimèdia i interactius.
Només ens queda desitjar-vos que navegueu per aquesta nova revista per descobrir, sentir i escoltar una realitat musical que no deixa de sorprendre’ns. Per enderrockar els murs… EDR digital!
 
LLUÍS GENDRAU
Director Editorial Grup Enderrock
Arxivat a: Dies i dies