Miqui Puig: "Aquest serà el darrer Concert de Nadal"

Avui Coriolà, Guille Milkyway i l'Agrupació Cicloturista Puig actuen a l'Ametlla del Vallès

| 30/12/2013 a les 07:00h

El tradicional Concert de Nadal que organitza el cantant i productor Miqui Puig se celebrarà avui la Sala Municipal de l’Ametlla del Vallès. Aquesta vegada hi actuaran Coriolà, La Casa Azul en un exclusiu concert de piano i veu de Guille Milkyway, i finalment la música de l’Agrupació Cicloturista Puig, el darrer projecte encapçalat per Miqui Puig.
 Miqui Puig Foto: Arxiu Enderrock

EDR: Avui arriba arriba un nou Concert de Nadal. Quants n'has organitzat? 

MIQUI PUIG: Serà el desè i el darrer.

EDR: Com és que serà l'últim?
M.P:
Perquè m'agrada tancar cercles: són deu anys i ho fem amb un altruisme total. Deu anys em sembla una manera prou bona de tancar el cercle.

EDR: Com vau començar aquesta història?

M.P: Tot va començar perquè uns fans en un fòrum d'internet (quan encara no hi havia Facebook) ens van dir que per què no muntàvem un Concert de Nadal com els grups anglesos, només per a fans, amb entrades limitades i repertoris curiosos. Ho vam fer així, amb cançons que ens demanaven, versions... Des d'aquell primer fins al desè, hem tingut La Casa Azul , Coriolà , La Brigada , Mishima , The Pepper Pots , Glissando* , Illa Carolina i The Free Fall Band . Sempre ha estat un aparador on els melòmans venien, s'asseien i sabien que passarien coses molt xules.

EDR: Enguany hi haurà Guille Milkyway en versió songwriter . És la seva faceta que més t'agrada?
M.P: A mi del Guille m'agrada tot el que fa, però sempre dic que amb piano i veu té una capacitat emocional molt especial. Sempre li havia demanat que actués al Concert de Nadal, perquè per nosaltres i per públic podia ser prou bonic. I com que enguany és el final, ha estat sí o sí.

EDR: El cartell es compartirà amb Coriolà, el darrer fitxatge de LAV.
M.P: Serà amb el seu primer disc acabat, que té la data de llançament per al febrer, i amb la voluntat que tota la parròquia que ens ha vingut a veure sàpiga de què van: posar-los de llarg i que se'ls situï a la nostra òrbita.

EDR: I, finalment, què prepara l'Agrupació Cicloturista de Miqui Puig per a l'ocasió?
M.P:
Sortirem amb la mateixa banda de sempre, amb els que hem gravat el senzill que regalem. Serà una mostra del que començarem a fer de cara al 2014. Volem fer un  workshop a la carretera, anar tocant i provant cançons i incorporant-ne al repertori de cara al proper disc. Gravar el meu onzè treball requereix una manera de fer bastant clara, i la intentaré respectar si les circumstàncies m'ho permeten.
Arxivat a: Enderrock