Enderrock.cat utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies.Accepto
Les edicions inclouen les portades originals i els escrits de presentació | Entre les joies recuperades hi ha edicions fetes a l’estranger i el mític disc gravat a Montserrat
Escolta la llista de Spotify de la desena edició del festival empordanès | Chambao inaugurarà el 24 de juny el festival que clouran Maria Arnal i Marcel Bagés el 5 d'agost | Cada actuació s'acompanyarà d'un vi de la Ruta DO Empordà pensat especialment per a cada formació
Festivals
Públic al festival de Sant Joan de les Abadesses | Xavier Mercadé
La banda del Ripollès ha presentat el seu tercer disc a un dels festivals de referència mundial | Els impulsors del Clòwnia actuaran l'última nit de la quarta edició a Sant Joan de les Abadesses
Festivals
Itaca Band actuarà al festival Ítaca | Michal Novak
La periodista cultural ens selecciona deu cançons que l'emocionen, i el duet Arnal-Bagés en surt molt ben parat | L'experiència teatral té un fort impacte en la tria de la sabadellenca
Aquest dijous comença la quarta edició del festival impulsat per Txarango | La primera nit se celebra a Camprodon i la resta de dies a Sant Joan de les Abadesses
actualitat
Fotograma del videoclip de l'himne de Salva Racero
Escolta la llista de Spotify de la desena edició del festival empordanès | Chambao inaugurarà el 24 de juny el festival que clouran Maria Arnal i Marcel Bagés el 5 d'agost | Cada actuació s'acompanyarà d'un vi de la Ruta DO Empordà pensat especialment per a cada formació
3.500 lectors d'Enderrock.cat han votat per decidir quina és la cançó d'aquest estiu | Els temes de La Puça, Sherpah i La Bambula, entre els més votats | Un videoclip estiuenc il·lustra el tema guanyador, inclós en el disc 'Encara tenim temps' del cantautor ebrenc
El grup de Jaume Papell va actuar a la sala Sob's avui fa 25 anys | Era la primera vegada que un dels grups del rock català actuava a la ciutat dels gratacels