Formulari Final del Sona9 amb Sandra Bautista, Menut i L'Home Invent

| 29/10/2018 a les 23:55h
Arxivat a: Enderrock

COMENTARIS

La gran final

Anònim, 30/10/2018 a les 00:00

No ens ho volem perdre!

La gran final

Anònim, 30/10/2018 a les 00:01

Hi volem ser!

Els millors

Anònim, 30/10/2018 a les 08:02

A per totes

Hola

Anònim, 30/10/2018 a les 08:03

Que guanyi el millor

Bye

Anònim, 30/10/2018 a les 08:06

Why

Menors de edat

Ferran bsutista, 30/10/2018 a les 08:48

Poden entrar menors a la final del sona 9 ?
El germà de la Sandra Bautista te 11 anys , aniria amb els pares.
Gracies.

Bandes sonores per cada moment.

Cristina González , 31/10/2018 a les 18:53

Ja heu guanyat, ara a gaudir-lo en companyia.

Bandes sonores per cada moment.

Anònim, 14/11/2018 a les 00:28

Ja arribat el gran dia

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
El mercat digital, representa el 75% de les vendes | Per contra, la facturació global de la indústria discogràfica catalana encara ha perdut el 2018 un 2,4% | El rànquing de catalans més venuts del 2018 està liderat pel 'Disc de la Marató', Manolo García, Sergio Dalma i Rosalía | Els discos en català més venuts han estat Alfred García, Els Catarres, Doctor Prats i Els Pets | El rànquing d''streaming'
 està encapçalat per Txarango, Dàmaris Gelabert i Joan Dausà
Imatge il·lustrativa
Amb la hipercompetència de festivals i el vell format de Festa Major, les empreses d'ARC tenen un descens de públic i bolos, 
tot i consolidar el model amb una facturació positiva | Els festivals moderen el creixement d'assistents dels darrers anys | Les sales s'han reactivat amb una reconversió sectorial que ha permès un increment de públic i concerts
Imatge il·lustrativa
El públic de la música en directe augmenta del 40 al 46% | Contràriament, el consum de grans festivals i certàmens decau (del 40% al 36%) | El públic prefereix concerts de proximitat i cartells més exclusius
Imatge il·lustrativa
La presència d'artistes emergents en els principals festivals es manté en un 34% | Les programacions en llengua catalana arriben a un 24%
Imatge il·lustrativa
L'Anuari de la Música 2019 dedica el tema central a les dones en la indústria de la música | La presència femenina en la indústria musical catalana és del 33%, amb sols una tercera part de dones a escoles, festivals i indústria | La publicació dona veu en el 80% de les seves col·laboracions a dones de la indústria musical per fer-ne visible el paper i el canvi que estan produint a l'hora de conquerir més espais