Actualitat

L'ànima del Mediterrani, la nova protagonista d'Estrella Damm

"Una altra manera de viure" és el tema de la nova campanya estival i ha estat compost per Joan Dausà i interpretat per Maria Rodés

Mediterràniament, 10 temes per a 10 estius

| 11/06/2019 a les 13:45h
Especial: Estrenes
Arxivat a: Enderrock, Actualitat, Ramón Mirabet, Estrella Damm, Joan Dausà, Maria Rodés, love of lesbian
Fotograma de l'anunci d'Estrella Damm
Fotograma de l'anunci d'Estrella Damm
Després d'una dècada alegrant els estius amb els seus anuncis frescos, Estrella Damm ha decidit fer un gir de 180 graus al seu spot i centrar-lo en l'ecologisme i la defensa del mar. La marca de cervesa ja ha presentat el primer teaser de l'anunci d'enguany, que ha deixat de banda els rostres famosos i les històries optimistes i alegres, i ha decidit apostar per la conscienciació, la dansa marítima i una cançó composta per Joan Dausà i interpretada per Maria Rodés


Al clip es pot veure una ballarina, que representa l'ànima del Mediterrani, submergida al mar i fent una dansa, representant així el seu patiment per la contaminació dels mars i oceans. L'anunci és idea original d'Oriol Villar, està realitzat per Nacho Gayán i està protagonitzat per la ballarina canadenca Claire Friesen.

La cançó es titula "Una altra manera de viure" i és una composició original de Joan Dausà interpretada per la magnètica veu de Maria Rodés, la primera cançó en català utilitzada per l'esperat spot d'estiu. Estrella Damm va confiar en el cantant i compositor santfeliuenc per crear el tema central d'aquesta campanya i ser un dels artífexs del canvi d'estil de l'spot. L'artista ha creat una cançó ambiental amb un to profund i natural que encaixa amb el missatge de conscienciació. 

Mediterràniament
Aquesta és la dotzena campanya estival que emet l'empresa catalana. La col·lecció va llançar el tret de sortida l'any 2008 amb "Summercat" de Billie The Vision & The Dancers. A més d'aquesta cançó, convertida en la banda sonora de molts catalans durant l'estiu, els anuncis d'Estrella Damm s'han servit d'altres composicions originals per a l'ocasió, com "Fantastic Shine" de Love of Lesbian o "Those Little Things" de Ramon Mirabet.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
El mercat digital, representa el 75% de les vendes | Per contra, la facturació global de la indústria discogràfica catalana encara ha perdut el 2018 un 2,4% | El rànquing de catalans més venuts del 2018 està liderat pel 'Disc de la Marató', Manolo García, Sergio Dalma i Rosalía | Els discos en català més venuts han estat Alfred García, Els Catarres, Doctor Prats i Els Pets | El rànquing d''streaming'
 està encapçalat per Txarango, Dàmaris Gelabert i Joan Dausà
Imatge il·lustrativa
Amb la hipercompetència de festivals i el vell format de Festa Major, les empreses d'ARC tenen un descens de públic i bolos, 
tot i consolidar el model amb una facturació positiva | Els festivals moderen el creixement d'assistents dels darrers anys | Les sales s'han reactivat amb una reconversió sectorial que ha permès un increment de públic i concerts
Imatge il·lustrativa
El públic de la música en directe augmenta del 40 al 46% | Contràriament, el consum de grans festivals i certàmens decau (del 40% al 36%) | El públic prefereix concerts de proximitat i cartells més exclusius
Imatge il·lustrativa
La presència d'artistes emergents en els principals festivals es manté en un 34% | Les programacions en llengua catalana arriben a un 24%
Imatge il·lustrativa
L'Anuari de la Música 2019 dedica el tema central a les dones en la indústria de la música | La presència femenina en la indústria musical catalana és del 33%, amb sols una tercera part de dones a escoles, festivals i indústria | La publicació dona veu en el 80% de les seves col·laboracions a dones de la indústria musical per fer-ne visible el paper i el canvi que estan produint a l'hora de conquerir més espais