Falciots Ninja tornen a l'atac

El 17 de febrer publicaran l'EP 'David Brown'

| 14/02/2015 a les 07:00h

Un any després de l'EP de debut, VS (The Yellow Gate Records, 2014), Falciots Ninja continuen amb la fusió d'estils a David Brown (The Yellow Gate Records). 
Falciots Ninja Foto: Albert Manau

Fa poc més d'un any va néixer a Barcelona Falciots Ninja. Des d'aleshores, la banda no ha perdut temps i s'ha conegut, ha crescut i s'ha definit fins a arribar al seu nou EP, David Brown (The Yellow Gate Records, 2015). "Anàvem passant cada músic per separat per l'estudi a gravar la nostra part. Vam fer una gireta de deu concerts i les cançons van agafar vida", comenta Albert Rams 'Ret' (veu i guitarra). 

En aquest any, la formació barcelonina ha establert una connexió que preveu un gran futur. El cantant i guitarrista explica: "En Ricky (bateria) i jo fa molts anys que toquem junts i només amb una mirada ja ens entenem. En Gerard és el baixista més sòlid que conec i té les coses claríssimes. Els vents toquen junts en diverses formacions i funcionen com un pack. En Ricard se submergeix en la cançó. És un geni de les tecles i és capaç de tocar qualsevol cosa que es plantegi".



"David Brown" és una de les lletres més antigues que tenen i parla de l'intent frustrat del cantant de fer-se pagès. A VS (The Yellow Gate Records, 2014) va quedar descartada, però a còpia d'anar-la tocant, la cançó ha canviat completament. "Corre tu que pots", en canvi, és la cançó més nova de totes. Va ser escrita dues setmanes abans d'enregistrar-la, i parla "de la vida, de la gent, de conèixer algú i de la incertesa de la novetat":



Falciots Ninja
fusiona els elements del ragtime, el swing, el reggae i el soul per donar forma a cançons purament pop. Albert Rams 'Ret' explica que feia molt de temps que tenia la necessitat d'escoltar una fusió així, i com que no la trobava va decidir fer-ho ell mateix. El treball estarà disponible a partir del 17 de febrer i es podrà descarregar gratuïtament. La gira del grup començarà a la primavera. 
Arxivat a: Enderrock