Jordi Montañez Foto: Àlex Carmona"Aire" recull el concepte d'Anòxia i serà la cançó que obrirà el disc. Parla de l'asfíxia de totes aquelles opressions visibles però també imperceptibles que arrosseguen el dia a dia. Una alenada d'aire com a resposta ferma pel canvi. Segons l'artista, "és la cançó més característica i la resta seran rítmicament més mogudes". Jordi Montañez presenta la cançó amb un vídeo lyric realitzat per Jose Luis Algar, seguint l'estètica de la portada del disc:
Anòxia inclourà 11 cançons i juntament amb Pau Romero a la producció, artífex dels arranjaments, han treballat "en paisatges sonors anòxics, inspirats en The Pines, Will Know, Fleet Foxes, Bon Iver, etc. que juguen molt amb aquest tipus d'arranjaments".
El crowdfunding s'acaba el 8 de març i el barceloní el presentarà en directe el proper 10 d'abril dins el festival de cançó d'autor BarnaSants.






.gif)

.png)

