Senior Foto: Carles RodríguezEl 27 de març comença el cicle BandAutors al Palau de la Música Catalana. El cicle, que aposta per la música feta aquí, presenta formacions i artistes emergents al costat dels que ja estan consagrats. Són sis les propostes que ompliran la sala del 27 de març al 25 d'abril.
Clem Snide i Senior llançaran el tret de sortida del cicle divendres 27 de març. Girls Come First (Snideco Download, 2014) és el nou disc de Clem Snide, que fan una col·laboració amb Miquel Àngel Landete, de la banda valenciana Senior i el Cor Brutal. El dia abans, els valencians actuaran a la gala dels Premis Enderrock 2015, on també recolliran el guardó al millor disc de l'any segons la crítica.
El 28 de març el Brossa Quartet amb Judit Neddermann presenten Viatge d'hivern de Schubert. El quartet de corda continua trencant fronteres, i s'atreveix a fer-ho acompanyat de la cantautora del Maresme. La proposta es basa en les melodies de Viatge d'hivern de Franz Schubert i els poemes de Wilhelm Müller, allunyant-les de la interpretació habitual de l'obra del bel canto.
La programació de l'abril comença amb The New Raemon, que presentarà oficialment a Catalunya Oh, Rompehielos (BCore Disc, 2015), publicat a principi d'any. Santa ferida (Halley Records, 2014) és el segon treball en solitari de Ferran Palau. Ideat i gravat durant dos anys, el músic debutarà al Palau de la Música el 16 d'abril. Gemma Humet també hi presentarà la seva proposta plena de poètica i musicalitat Si canto enrere (Satélite K), tres dies després de la sortida del disc, prevista per al 14 d'abril.
Marina BBFace & The Beatroots tancaran l'edició de música d'autor. El nou llarga durada Still Beating veurà la llum per primer cop en directe durant el BandAutors. Marina BBFace, exmembre de The Pepper Pots, aterrarà al Palau el 25 d'abril, amb el disc acabat de sortir del forn.
La programació completa i les entrades es poden aconseguir a la web del cicle.






.gif)

.png)

