Los Guardians del Pont Foto: Alex Fernandez Les coordenades de la tercera edició del Rock Fest Barcelona ja estan tancades. Del 23 al 25 de juliol al Parc de Can Zam de Santa Coloma de Gramenet actuaran grups com Judas Priest, que va ser el primer de confirmar l'assistència; Scorpions, que celebren la gira dels 50 anys als escenaris; Twisted Sisters, WASP o Venom, que han estat els últims de sumar-se a la cita.
El Rock Festival també serà el lloc per tornar a sentir Sangtraït. El mític grup, nascut el 1982, tornarà a sonar a l'escenari de la mà de la renovada banda Los Guardians del Pont, amb Quim Mandado a la veu i al baix i Martín Rodríguez a la bateria, exmembres del grup, i Joan Cardoner.
El festival tindrà dos escenaris principals idèntics i zona d'acampada per als asistents. Les entrades ja estan disponibles en forma d'abonaments per als tres dies de festival o per a cadascun dels dies independentment.






.gif)

.png)

