Quart Primera i Mi Capitán a
Enderrock TV

Brighton 64 avança una cançó del seu nou treball

| 16/03/2015 a les 15:00h

Arrenquem la setmana amb Quart Primera i el seu nou disc, Neurones a la punta d'un iceberg (Satélite K). Brighton 64 presenten el seu àlbum, que sortirà el 24 de març. També passaran pel plató de L'Illa de Robinson Marc Freixas i Albert GámezMi Capitán i Autodetrucció.
Quart Primera Foto: Juan Miguel Morales

Quart Primera
obre la setmana a Enderrock TV. Aquest vespre presentarà Neurones a la punta d'un iceberg (Satélite K, 2015) al tram final de L'Illa de Robinson a El Punt Avui Televisió. El barceloní interpretarà "Jo avui".

"Som indomables" és la proposta de Brighton 64 per a dimarts, pocs dies abans que vegi la llum el seu darrer àlbum, el proper 24 de març. Dimecres 18 serà el torn de Marc Freixas i Albert Gámez, que presentaran Música d'amor i silenci (Microscopi, 2015), un recital basat en bona part del poemari de Freixas, Amor i silenci



Mi Capitán
serà a Enderrock TV dijous, i interpretarà "Es suave la voz", un tema inclòs a Drenad el Sena (Music Bus, 2015), que amb molt poc temps va aconseguir 30.000 visites a YouTube. Per acomiadar la setmana i donar la benvinguda als dies de festa, els vallesans Autodestrucció interpretaran la cançó "Em vull morir fumant".
Arxivat a: Enderrock