La música del Pantà de Sau: Zoo, Buhos i Pep Sala

Del 27 al 30 d'agost a Vilanova de Sau

| 04/04/2015 a les 06:59h

El festival BioRitme, una trobada musical compromesa amb el territori, se celebrarà aquest estiu al pantà de Sau. Seran uns dies de concerts i activitats en un entorn únic que farà d'escenari de Pep Sala, Zoo, Ítaca BandGreen Valley, Buhos, Pirat's Sound Sistema i Alquadrat
Pep Sala Foto: Pol Turents

Del 27 al 30 d'agost el pantà de Sau, a Vilanova de Sau, serà l'escenari de la tercera edició del BioRitme, el punt de trobada al voltant de l'economia sostenible, les teràpies alternatives, l'alimentació ecològica, l'activisme social i la música. 

Pep Sala presentarà el seu desè disc, PS (L'Indi Music, 2014), i té una relació estreta amb el festival. A l'actuació de l'exmúsic de Sau s'hi sumen la banda de reegae Green Valley, Buhos i Pirat's Sound Sistema. També hi actuaran l'artista revelació segons la crítica dels Premis Enderrock 2015  ZooItaca Band, que acaba de publicar el tercer disc, Temerario (Propaganda pel Fet!, 2015), i la banda de fusió Alquadrat.

A aquesta programació de concerts s'hi suma la de dijeis, que encara s'han de confirmar i actuaran en un escenari decorat pel col·lectiu Mimesi, que des del 2009 treballa en l'escena de la música i les arts plàstiques. 

El cartell complet es pot consultar aquí, i les entrades i abonaments per al festival ja estan disponibles. 
Arxivat a: Enderrock