Documentals rockers a Vilanova i la Geltrú

Aquesta nit engega la sisena edició del festival Docanrol i durarà fins al 22 de maig

| 08/05/2015 a les 06:59h

Vilanova i la Geltrú tornarà a acollir el festival Docanrol. El cicle de cinema documental musical omplirà cada divendres de maig amb una mostra del gènere, i l'acompanyarà una festa posterior. American Interior obrirà la llauna aquesta nit, i els tres propers divendres es projectarà Un lloc on caure mort, Punk Syndrome i On the Road With Duke Ellington.
Punk Syndrome Foto: Arxiu

La sisena edició del Docanrol arriba a Vilanova i la Geltrú, fent de la capital del Garraf l'epicentre de la mostra del documental musical a Catalunya. Durant quatre divendres seguits s'emetrà quatre documentals, i a més hi haurà les activitats paral·leles, amb concerts i festes, que es faran al bar Itàlia després de cada projecció. 

American Interior serà l'encarregat de llançar el tret de sortida, aquesta nit. El documental va ser guanyador de la secció oficial internacional del Festival In-Edit. Tot seguit, la superbanda The American Interiors, formada per Pere Agramunt (La Brigada), Perico Massana (Pacosan), Joan Celorio (Joan Thelorious) i David Charro (Mongoliday, Gentle Music Men), oferirà un concert de versions de Gruff Rhys i Super Furry Animals.

Divendres 15 de maig serà el torn d'Un lloc on caure mort de Miguel Ángel Blanca i Raúl Cuevas, una producció que dóna a conèixer la vida del músic d'Hostalric, Càndid Coll. Punk Syndrome serà projectat el 22 de maig: és un documental en què es narra la història de la banda Punk Syndrome, un grup format per quatre finlandesos amb discapaciats, que aquest any representarà el seu país al festival d'Eurovisió. El punt i final del festival el posarà On the Road with Duke Ellington, una pel·lícula basada en el seguiment d'una gira de l'artista. 

Totes les projeccions es faran al cinema Bosc a les 20 h. Les entrades i abonaments es poden aconseguir a la taquilla del mateix cinema.
Arxivat a: Enderrock