La vintena Acampada Jove

La Raíz, Feliu Ventura, Dr. Calypso, Boikot, Lax'n'Busto, Doctor Prats i Strombers completen el cartell

| 04/06/2015 a les 14:59h

D'aquí a un mes i mig l'Acampada Jove es fa gran. Del 16 al 18 de juliol el festival politicomusical de les JERC presenta un cartell a un clar homenatge a la vintena, marcat per grups veterans que ja formen part dels incondicionals de la trobada: Brams, Dr. Calypso, StrombersLa Gossa Sorda.
La Raíz Foto: Xavier Mercadé Simó

Montblanc acollirà la vintena edició de l'Acampada Jove del 16 al 18 de juliol. El festival politicomusical de les Joventuts d'Esquerra Republicana inaugurarà les dues dècades i ha optat per portar grups que ja són un clàssic en la seva història. Bona part dels artistes convidats ja hi han actuat: Brams, Lax'n'Busto, Strombers, Dr. Calypso, La Gossa Sorda, Boikot o La Raíz. La Pegatina i Els Catarres també repetiran al festival i a més, presentaran els seus darrers discos: Revulsiu (Dro Music) i Big bang (Música Global), respectivament. 

Fent bandera dels Països Catalans, un terç del cartell està format per grups valencians. Aspencat passaran per Montblanc abans de tancar-se a l'estudi per a preparar nou àlbum, mentre que AtupaSmoking Souls, Auxili i Zoo hi debutaran. Pel que fa a les propostes de cançó d'autor, Feliu Ventura arribarà a Montblanc acompanyat de Xerramequ i els Aborígens

Ítaca Band
BuhosXeic! se sumen a la celebració juntament amb les noves formacions AlQuadrat, Doctor Prats, Hora de Joglar.

El preu de l'abonament val 48 euros i es pot comprar a través d'aquest enllaç
Arxivat a: Enderrock