Manolo García, Los Rápidos i Los Burros, de nou junts

Entren a l'estudi per recuperar les cançons de les bandes

| 07/06/2015 a les 06:59h

Les formacions liderades per Manolo García, Los Burros i Los Rápidos, tornen a entrar a l'estudi. Ho fan per editar la segona referència de Los Burros, que va quedar en una maqueta per problemes amb la discogràfica. L'àlbum està previst que surti a la tardor vinent.  

Los Rápidos i Los Burros. Foto: Arxiu Manolo García


Manolo García torna als estudis, juntament amb Quimi Portet per tornar a editar les mítiques cançons de Los Rápidos i Los Burros, les formacions que precedien El último de la fila. Després de que el mateix Manolo García es reunís amb l'ex-bateria de Los Rápidos, Lluís Visiers, van decidir que el retrobament dels membres de la banda havia de ser imminent. 

La formació es reunirà per gravar el segon àlbum de Los Rápidos, que es va quedar en una maqueta per problemes amb la discogràfica. 35 anys després, es tornen a trobar a l'estudi perquè el material de Los Burros que va quedar en un calaix torni a sonar, segons expliquen, a la tardor vinent. 

Arxivat a: Enderrock