Enric Verdaguer publica 'Moonstruck'

Ja està a la venda el primer disc del jove cantautor

| 04/09/2015 a les 15:00h

Quan tenia 15 anys l'igualadí Enric Verdaguer va començar a entendre's amb la guitarra elèctrica. Cinc anys després ha canviat a l'acústica, i sent la seva companya inseparable presenta el primer disc,  Moonstruck (Sony Music / Música Global), una dotzena de cançons sinceres de pop, folk i indie poètic. 
Enric Verdaguer Foto: Ivan Paulick

El 2012 Enric Verdaguer tenia 17 anys i el segell Música Global es va interessar per la seva música. El jove cantautor va firmar el primer contracte discogràfic, una aposta de futur que tres anys més tard ha donat els seus fruits. La discogràfica gironina, juntament amb Sony Music, editen el seu debut, Moonstruck, que a partir d'avui ja és a les botigues i a les plataformes digitals (Itunes i Spotify). 



Verdaguer ha escrit les cançons a veu i guitarra, i a l'estudi han pres forma gràcies a la producció de Toni Ten i el suport a la mescla i arranjaments d'Antonio Escobar. 

Abans de l'estiu en va avançar un tastet amb el videoclip de "Freaky", un tema fresc amb moralina final. 

Presentació en acústic
El disc acaba de sortir del forn i demà mateix ja el presentarà en directe. El concert serà a l'FNAC El Triangle de Barcelona a les 19 h en format acústic, tal com van néixer les cançons. 
 
Arxivat a: Enderrock