De l'ukelele al guitarró

A l'espai de Ràdio 4 'Tradicionàrius'

| 20/09/2012 a les 06:59h

Un monogràfic que enllaça els sons de l'ukelele, el cavaquinho i el guitarró, les novetats discogràfiques d'Aljub i 21 BOuTONS i un muntatge elaborat a partir de diverses versions de la popular havanera "La gavina" són els continguts que aquest dissabte 22 oferirà l'espai Tradicionàrius, de Jordi Roura, a Ràdio 4.


Després de presentar les novetats discogràfiques del grup de folk valencià Aljub i del duo d'acordions diatònics 21 BOuTONS, el programa d'aquest dissabte convidarà els oients a un monogràfic especial sobre ukeleles, cavaquinhos i guitarrons, amb la música d'Arlo Guthrie, Hawaian Steel Group, George Formby, Regional Bernabé, Grup Alimara i Manel.
El programa Tradicionàrius, en conveni amb el C.A.T., pot escoltar-se cada dissabte a Ràdio 4, de 14 a 15 h, i pot escoltar-se i descarregar-se a través d'Internet aquí.

Arxivat a: Sons de la mediterrània