L'Acadèmia dels Desconfiats, el grup de les poesies àcides

| 27/07/2006 a les 07:00h

Nom del grup: L'Acadèmia dels Desconfiats

Procedència: 
Sabadell (el Vallès Occidental).
Formació: David Sardà (baix i veus), Dani Payà (bateria) i Guillem Rigol (guitarra i veu).
Estil: Rock desconfiat, sense dubtes.
Referents musicals: “Ara que som més grans i ja podem pair la distorsió i les caixes esmolades, les nostres influències són Muse, Eels, Placebo i The Vines.”
Antecedents musicals: “En Guillem posava les veus i les guitarres a Terra Baixa pels volts del 1999, i va fundar l'ADD el 2003. En Dani és cantant de Vastard i en David va tocar amb els Crazy Brains des del 1997, fins que va entrar a l’ADD el passat 2005.”
A la gent li agradarà la vostra proposta musical si... “Desconfia de les bandes prefabricades i el sedueixen les poesies àcides i els paisatges explosius.”
Si guanyeu el Sona 9... “Farem una festa d’aquelles que duren tres dies seguits i, per descomptat, continuarem desconfiant, com fins ara.”
Arxivat a: Sona9