Detall del cartell del Folkomillas 2016Quamlibet l'integren Víctor Traves, Anna Franco, Jorge Riera, Juanjo Blanco, Xuso Barberà i Francesc Medina, amb Spyros Kaniaris i Àlvar Carpi com a col·laboradors habituals. Després d'aquest premi, el grup, que ha passat per diverses etapes i ha publicat els discos Històries de tagarins (2007) i I no es fa de nit (2011), actuarà el proper 23 de juliol a la plaça del Pilar de València, en el marc de la Fira de Juliol.
Pel que fa al festival Folkomillas, a més del concurs Proyecto Bígaru la dozena edició va incloure l'habitual mercat medieval ambientat amb gaites, cercaviles, actuacions de corals i música tradicional ben diversa: pitu y tambor, pandereta y rabel, tonada campurriana... així com diversos grups de folk de la costa cantàbrica.
El Folkomillas destaca per la cura que té amb la música tradicional, però també amb la cura que dedica als cartells de cada edició. Aquí en teniu una mostra:






.gif)

