S’estableixen quatre premis, que es donaran a conèixer el mateix dia de la final del concurs:
• Premi Sona 9: gravació i edició d’un disc amb un productor professional, amb un contracte discogràfic, un clip, una campanya de publicitat i una gira de concerts. S’atorgarà al primer calssificat de la final de Sona 9, segons votació del jurat.
• Premi Joventut: gravació i edició d’un miniCD, gira de concerts per Catalunya i campanya de promoció. S’atrogarà al segon classificat
• Premi Èxit: 3.000 euros en material musical i campanya de promoció. S’atorgarà al tercer classificat.
• Premide votació popular: participació als concerts promocionals de Sona 9 i campanya de promoció. S’atorgarà per votació del públic a qualsevol dels 18 grups que accedeixin a la primera fase.
Per a participar al concurs heu d’omplir la butlleta adjunta més les 3 maquetes, i fer-ho arribar a: Enderrock (Concurs de maquetes Sona 9) C/ Enric Granados, 111, 1r, 08008 Barcelona.
Podeu consultar les bases del concert clicant aquí.







.gif)

