Aquest dijous està totalment dedicat a la rumba i el primer artista que pujarà a l’escenari serà Landry el Rumbero. La seva proposta va adreçada al públic familiar i presenta a ritme de rumba cançons conegudes per tothom. Després de la projecció del documental Rumba Tres, de ida y vuelta, dedicat a aquest grup tossenc, la nit es clourà amb un concert a l’escenari de la platja en què Sabor de Gràcia repassarà les cançons més emblemàtiques del rei de la rumba, incloses al seu recent disc Sabor a Peret (DiscMedi, 2018).
El dijous a la tarda hi haurà un taller de ball de rumba i posteriorment el DJ Solde amenitzarà la vetllada a l’escenari de la platja, fins que a les 22.30 h actuaran Els Catarres. El grup osonenc hi presentarà el seu quart disc, Tots els meus principis (Música Global, 2018).

Doctor Prats. Foto: Michal Novak
Finalment, el dissabte 30 de juny hi haurà tres actuacions. Obrirà el foc Pelat i Pelut, grup format per membres de bandes com Oques Grasses o Tumbaos que presenta el seu senzill Germana de l’estiu (autoeditat, 2018), i seguirà el grup d’Altafulla Porto Bello, premi revelació als passats premis Enderrock amb un nou disc sota el braç, Basat en fets reals (Música Global, 2018). Finalment, Doctor Prats tancaran la vetllada i el festival. Els vallesans presentaran el seu disc Venim de lluny (Música Global, 2018).
A més, durant els tres dies entre les deu del matí i les vuit de la tarda el passeig de Verdaguer serà escenari de la Fira del Disc de Vinil de Rumba i Música Catalana. Tots els actes del festival són d’accés lliure i gratuït.