actualitat

La Marató torna a vèncer

El disc físic de La Marató ha obtingut el rècord de vendes amb més de 200.000 còpies venudes fins el passat diumenge

Torna el nou disc de La Marató amb artistes com Sebastian Yatra, Judit Neddermann, SAU30 o Nil Moliner

| 24/12/2020 a les 11:00h
Especial: Actualitat
Arxivat a: Enderrock, actualitat, TV3, La Marató
Gemma Humet a La Marató 2020
Gemma Humet a La Marató 2020
Aquest passat cap de setmana se celebrava la 29a edició de La Marató. Enguany, el programa va ser dedicat a la recaptació de fons per a la lluita contra la Covid-19. Malgrat les circumstàncies que dificultaven l'organització del certamen i la celebració d'una gala sense públic, 'La Marató' 2020 ha obtingut les xifres de vendes en discos més altes de la història del projecte. 

Sebastian Yatra, Judit Neddermann, Elena Gadel, SAU30 o Nil Moliner són alguns dels cantants que han participat de la banda sonora d'aquesta edició de La Marató, el disc del qual es va començar a vendre el passat 29 de novembre i aquest passat diumenge, 20 de desembre, ja havia venut més de 200.000 còpies en format físic i més de 5.000 en la seva edició digital. "Serem més forts", l'himne col·lectiu de l'esdeveniment, ha obtingut més de dos milions de descàrregues i acumula prop de 435.000 visualitzacions a Youtube


El disc de La Marató és cada any un dels pilars de les campanyes de cada edició. És el disc més venut del món en un sol dia, un projecte únic que contribueix a la recaptació de fons per a la sensibilització i la recerca biomèdica de les malalties que centren el programa cada any.  

El marcador final del programa, que van destapar els presentadors Mònica Terribas, Jordi Basté, Laura Rosel i Raquel Sans, marcava 10.305.819 euros, una xifra que podrà augmentar els següents mesos, fins a la recaptació total que s'obtindrà el març. 

El disc encara es pot trobar, distribuït per Enderrock, als establiments BonPreu de tot el país, fins el dia de Reis.



 

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.