festivals

The Tyets, Sandra Monfort, Dan Peralbo i El Comboi, Maria Hein, i Lildami al Desconcert d'iCat

El 6 de maig a l'Apolo se celebra una nova edició del concert que organitza anualment l'emissora

També hi actuaran, entre molts altres, Joan Miquel Oliver, Mama Dousha, Al·lèrgiques al Pol·len, Júlia Colom, Socunbohemio, Ouineta, Sexenni, Svetlana, Fades i Triquell

| 08/04/2025 a les 17:30h

Desconcert d'iCat 2024
Desconcert d'iCat 2024 | Arxiu iCat
El 6 de maig torna a la sala barcelonina Apolo una nova edició del Desconcert d'iCat. La cita, que anualment aplega bona part del sector musical en un sol escenari per fer versions inesperades —i regalar moments com l'icònic "Io cumpateshu" de Manel amb P.A.W.N. Gang—, enguany comptarà amb 28 artistes i grups d'arreu dels Països Catalans. El concurs per assistir-hi com a públic estarà obert fins al 30 d'abril.

Amb un cartell divers quant a estil, el Desconcert d'iCat sorprendrà enguany amb col·laboracions impossibles i versions fora de sèrie entre la trentena de músics convidats. Hi serà el duet de pop mataroní The Tyets; el folk electrònic de la pedreguerina Sandra Monfort; el rock de Dan Peralbo i El Comboi; el pop - cançó d'autor de la cantautora de Felanitx Maria Hein; el raper terrassenc Lildami; el pop d'autor del barceloní Mama Dousha; el guitarrista i compositor solleric Joan Miquel Oliver (Antònia Font); i el pop metafísic d'El Petit de Cal Eril. Així mateix, també s'hi podrà veure el sextet barceloní de pop-rock Al·lèrgiques al Pol·len; el folk de la valldemossina Júlia Colom; el pop del sextet lleidatà Sexenni; el pop d'autor del vallesà Triquell i el del barceloní Socunbohemio.

Tampoc hi faltaran la vallesana Ouineta; el duet barceloní Svetlana; el trio catalanobalear Fades; el duet folk d'Alosa; el rock d'Arbúcies de Remei de Ca la Fresca; la proposta d'arrel de la cantant d'Oliva La Maria; el reggae de Boom Boom Fighters & Cookah P; i el multiinstrumentista eclèctic Grabu; a més de Juls; Irieix; Maig; Gregotechno; Ruïnosa y Las Strippers de Rahola; Neisha, i Jupyker.

Com sempre, la direcció artística de la vetllada serà a càrrec de Pau Guillamet 'Guillamino'. Qui sí que ha canviat en aquesta edició són els mestres de cerimònies, de la dupla de Berta Aroca i Franc Lluís Giró als tres presentadors d'enguany: Albert Miralles (del programa Els experts) i Gal·la Castelltort i Alberto Gadel (del programa Loft).
Especial: Actualitat
Arxivat a: Enderrock, Desconcert iCat, The Tyets, Sandra Monfort, Dan Peralbo i el Comboi, Maria Hein, Lildami, actualitat, festivals, iCat

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.