Actualitat

Els Amics de les Arts celebra els '20 anys d'Amics' a Ona Llibres

El pròxim dimarts 27 de maig, Els Amics de les Arts protagonitza una conversa musical a Ona Llibres

L'accés és lliure i gratuït fins a omplir l'aforament

| 23/05/2025 a les 17:30h

Imatge il·lustrativa
El passat mes de setembre vam engegar un nou cicle de concerts-conversa a la llibreria barcelonina Ona Llibres (c/Pau Claris, 94). Els actes, d'entrada lliure fins a omplir l'aforament, serviran per presentar les novetats discogràfiques de la música popular en català. El dimarts 27 de maig a les 20h comptarem amb Els Amics de les Arts.

El cicle de converses musicals coorganitzat entre Ona Llibres i el Grup Enderrock tindrà com a pròxim convidat el grup barceloní Els Amics de les Arts. El trio es trobarà amb els seus seguidors per parlar del treball que han publicat coincidint amb la Diada de Sant Jordi per commemorar les dues dècades de trajectòria, 20 anys d'Amics (Pistatxo Records, 2025). En aquest àlbum de caràcter antològic, Dani Alegret, Joan Enric Barceló i Ferran Piqué revisiten vint de les peces més emblemàtiques del repertori amb vint col·laboradors de tota mena d'estils. 



El cicle va arrencar a finals del setembre passat amb les converses-concerts de Lídia PujolFerran PalauRoger MasDan PeralboPau VallvéMagalí DatziraAl·lèrgiques al Pol·lenAnna Andreu, Sexenni o Mama Dousha.
Especial: Actualitat
Arxivat a: Enderrock, Ona Llibres, Els Amics de les Arts

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.