Actualitat

Arrenca el Sona9 d'estiu d'iCat amb Albali, Celobert, Koré i La Publicitat

La programació estiuenca del programa s'allargarà fins a l'agost i repassarà cadascun dels grups seleccionats al concurs Sona9

Els episodis s'emeten els dilluns a les 21 h a iCat, i els dissabtes a les 20 h a Catalunya Ràdio

| 07/07/2025 a les 18:00h

Sona9 2025
Sona9 2025
El programa radiofònic del Sona9 comença la programació estiuenca amb el Sona9 d'estiu. Al llarg del juliol i agost, l'espai radiofònic conduït per Lluís Gendrau repassarà les 30 propostes seleccionades pel concurs de bandes emergents Sona9. Cada episodi es podrà escoltar el dilluns a les 21 h a iCat i el dissabte a les 20 h a Catalunya Ràdio. 

En la primera edició es pot descobrir l'indie-pop de la banda barcelonina Celobert, el pop-rock dels barcelonins La Publicitat, el grup de punk-rock i rock alternatiu de Sant Cugat del Vallès Koré i l’urban afrobeat d’Albali de La Floresta. 

El concurs Sona9 és organitzat per 3Cat i Grup Enderrock, amb el suport de la Generalitat de Catalunya, el Govern d’Andorra i la col·laboració de la Fundació SGAE, AIE, Cases de la Música, Verkami i el patrocini d’Estrella Damm.
Especial: Actualitat
Arxivat a: Enderrock, Celobert, la publicitat, Koré, Albali, Sona9 d'iCat, Sona9 d'estiu

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.