Actualitat

El Sona9 d'estiu d'iCat descobreix els concursants andorrans

La programació estiuenca del programa s'allargarà fins a l'agost i repassarà cadascun dels grups seleccionats al concurs Sona9

Els episodis s'emeten els dilluns a les 21 h a iCat, i els dissabtes a les 20 h a Catalunya Ràdio

| 18/08/2025 a les 15:30h

Sona9 2025
Sona9 2025
El programa radiofònic del Sona9 continua la programació estiuenca amb el Sona9 d'estiu. Al llarg del juliol i agost, l'espai radiofònic conduït per Lluís Gendrau repassarà les 30 propostes seleccionades pel concurs de bandes emergents Sona9. Cada episodi es podrà escoltar el dilluns a les 21 h a iCat i el dissabte a les 20 h a Catalunya Ràdio. 

El setè capítol se centrarà en el panorama musical andorrà. En col·laboració amb RTVA, el programa descobrirà el pop-rock d’autor d’El Tren de la Musa des d’Escaldes-Engordany, el rock psicodèlic d’Elèctrix des d’Andorra la Vella i el pop-folk d’Engrunes Seques des d’Andorra la Vella, a més del director de Promoció Cultural del govern d’Andorra, Joan-Marc Joval.
 
El concurs Sona9 és organitzat per 3Cat i Grup Enderrock, amb el suport de la Generalitat de Catalunya, el Govern d’Andorra i la col·laboració de la Fundació SGAE, AIE, Cases de la Música, Verkami i el patrocini d’Estrella Damm.
Especial: Sona9
Arxivat a: Enderrock, Sona9 d'iCat, Sona9 d'estiu

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.