Obituari

Ha mort Guim Cifré, exdirector del Milano i impulsor de JazzSí

El promotor cultural ha mort a l'edat de 34 anys a causa d'un accident de motocicleta

| 17/09/2026 a les 16:30h

L'interior del desaparegut Milano Jazz Club, en què Guifré va ser director artístic
L'interior del desaparegut Milano Jazz Club, en què Guifré va ser director artístic
Aquesta matinada ha mort Guim Cifré, impulsor de la reobertura de la sala de concerts JazzSí i exdirector artístic de la desapareguda Milano Jazz Club. El promotor cultural ha mort en un centre hospitalari de Barcelona en no poder superar les ferides causades per un accident de motocicleta. 
 

Cifré era ben conegut en l'escena jazz barcelonina per haver estat tècnic de so a diverses sales de la ciutat i, posteriorment, director artístic del desaparegut Milano Jazz Club entre els anys 2017 i 2023, quan la sala es va veure abocada a abaixar la persiana. Actualment, estava impulsant la reobertura de la sala de concerts del barri del Raval JazzSí, al costat de la fotògrafa Clara Conill i el saxofonista Liba Villavecchia. 

La mort sobtada de Cifré coincidia amb la inauguració de la sala JazzSí, que s'havia d'inaugurar aquest divendres 18 de setembre amb un concert sorpresa i diversos actes al llarg del cap de setamana, que finalment han quedat suspesos de forma indefinida.
Especial: Actualitat
Arxivat a: 440Clàssica&Jazz, guim cifré, actualitat, milano jazz club, jazzsi, jazz, obituari

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.