Terrassa acull la gran festa del jazz

Es preveu que més de 20.000 persones assisteixin avui al Pícnic-Jazz del Parc Vallparadís

| 27/03/2011 a les 06:00h

La Locomotora Negra, Toni Solà Quartet & Josep M.Farràs i Dwayne Dopsie & The Hellraisers garanteixen la celebració d'aquest acte gratuït i a l'aire lliure des de les 12 del migdia fins a les 6 de la tarda.
L'acordionista Dwayne Dopsie

Com cada primavera la ciutat de Terrassa veu com floreix el jazz per tots els carrers, places i parcs de la ciutat. El festival, que aquest any compleix la trentena edició, no només es limita a programar concerts d'alt nivell dins el marc íntim i exclusiu de la Nova Jazz Cava per als aficionats més exigents, sinó que els seus responsables sempre han tingut clara la voluntat de fer partícip tota la ciutadania de la celebració del festival de jazz. En aquest sentit, avui és el dia de la gran festa del jazz amb el Pícnic-Jazz Vallparadís, una activitat que s'organitza des del 1998 i en la qual es preveu una assistència superior a les 20.000 persones.
Esperant que la inestabilitat meterològica del temps primaveral no acabi aigualint la festa, el programa preveu música i gresca des de les 12 el migdia fins a les 6 de la tarda. Els primers músics que trepitjaran l'escenari seran els veterans de La Locomotora Negra, que enguany celebra el quarantè aniversari de la seva fundació com a formació degana del jazz a Catalunya. Prendrà el relleu el quartet del saxofonista tenor Toni Solà, que tindrà com a convidat una autèntica llegenda del jazz forjada a Terrassa, el trompetista Josep Maria Farràs. I la tarda hi haurà una cloenda explosiva amb l'actuació de l'acordionista Dwayne Dopsie & The Hellraisers com a portadors del ballable zydeco representatiu de la vella de Nova Orleans.
Arxivat a: 440Clàssica&Jazz