Comença el sisè Palmfest

Standstill, Pony Bravo i Aias actuaran a l'Hospitalet de l'Infant

| 07/07/2011 a les 06:59h

Entre la platja de la Punta de l'Arenal i el Club Nàutic de l'Hospitalet de l'Infant es podrà sentir, durant les tres properes nits, una trentena de propostes musicals, entre les quals les dels barcelonins Standstill, Pony Bravo, The Mighty Fools, Aias i Triángulo de Amor Bizarro. És la sisena edició del Palmfest, una cita organitzada per l'Associació Multicultural Alternativa i que comença avui.




Aquesta és la sisena edició del Palmfest, un festival que pot lluir haver acollit a les seves edicions anteriors grans bandes del panorama pop català, com Love of Lesbian, Mujeres, Hidrogenesse, The New Raemon, Gentle Music Men, Joan Colomo, Mishima, Herois de la Katalunya Interior, Guillamino, La Habitación Roja o Tokyo Sex Destruction.
Què ens depara l’edició d’aquest 2011? Per començar Standstill, el grup encapçalat per Enric Montefusco, que presenta les cançons d’Adelante Bonaparte (Buena Suerte, 2010), millor disc en altres llengües dels Premis Enderrock segons la crítica. Un bon inici que es completa amb propostes com la de l’experimentació dels sevillans Pony Bravo, el pop-rock dels reusencs The Mighty Fools, la música més naïf de les catalanes Aias o l’indie-rock dels gallecs Triángulo de Amor Bizarro. Tot plegat en un festival que enguany s’amplia a tres jornades, on a més de les bandes els DJs seran protagonistes.

Cartell complet

Standstill, WhoMadeWho, Pony Bravo, Tachenko, Triángulo de Amor Bizarro, Javiera Mena, Aias, The Penelopes, Wau y los Arrrghs!!!, Fuckin’ Bollocks, Murmur, The Mighty Fools, Senderos, Partido, Le Cirke, Verkeren, Omar León, DJ Coco, El Chico Biónico, DJ Gus, Figa + WIlk.O, DJohnston, Radiocontrol, The Zumers, PFF, The Look, Lil’Gon, Littlesweetthings, Rocksider, Burgesia, Catalana, Pinchadiscos Dos Rombos, Soulblonding Mitch, No Aloha, Neonized djs, On Air, Helmut, Nogüe, Edgar Sabaté i PALMFEST djs.
Arxivat a: Enderrock