Joan Dausà, un home motivat

El guanyador del premi per ovtació popular del Sona 9 prepara el seu disc de debut

| 15/08/2011 a les 07:00h

L'actor i música Joan Dausà es defineix a si mateix com "un noi motivat". I, certament, una bona dosi de motivació s'ha de tenir per reunir al voltant d'una barbacoa una sèrie de músics sense gaire connexió estilística (Carol Duran de La Carrau, Martí Maymó de Manel o Àxel Pi de Sidonie, per exemple) i proposar-los de participar en un projecte conjunt.


El magnetisme de Dausà va fer-ho fàcil, i la trobada van ser unes cançons amb les quals el músic de Sant Feliu de Llobregat va participar a l'edició del 2010 del concurs Sona 9 i va guanyar el premi per votació popular.
El disc de debut, gravat durant aquests dies d'agost Blind Records, sortirà a final d'any editat com a primera referència musical de la distribuïdora de cinema Cameo: "escric cançons amb una sensibilitat molt àmplia, però em preocuparia que no agradessin a la gent del món del l'esplai", explica Dausà a l'entrevista del número d'agost d'Enderrock.
Arxivat a: Enderrock