Músics contra la fam

No Hunger organitza avui a l'Apolo un festival carregat d'artistes de l'escena indie

| 04/12/2011 a les 06:59h

Sidonie, Inspira, Klaudia, Sweard, Verkeren i THUG Ladis Dj's seran els protagonistes del concert benèfic que aquest vespre se celebrarà a la sala Apolo de Barcelona. Els acompanyarà la Super Banda, integrada per músics de Love Of Lesbian, Standstill, Sidonie i San Pedro.


Avui se celebra la tercera edició d'un festival on la música indie s'encarrega de lluitar contra la fam. La gran sorpresa d'enguany serà la banda inèdita que s'ha format especialment per a l'ocasió, integrada per músics de bandes com Love of Lesbian, Standstill, Sidonie i San Pedro. Plegats oferiran un concert inèdit i exclusiu.
Els diners recollits en aquest festival van destinats a la lluita contra la desnutrició que pateix el continent africà. Aquesta és la web del festival i les entrades es poden comprar aquí.



Arxivat a: Enderrock