
A punt de complir els 25 anys de la formació del grup i a través d’un viatge en el temps, De les Tallades a la glòria revela les intenses vivències personals i sobretot musicals viscudes pels seus protagonistes.
A través d’imatges i fotografies (la majoria inèdites), aquest documental que s'emetrà avui a la nit pel canal 33 també mostra com es van conèixer les persones que van formar part de Sau i del seu entorn, les passes que van seguir i les experiències i vivències viscudes pels seus protagonistes durant la primera etapa del grup i fins a assolir la glòria de l’èxit.
Una història explicada per les persones que van formar part de Sau, des dels seus fundadors, Pep Sala, Carles Sabater i Joan Capdevila, fins a músics, tècnics, periodistes, amics, col·laboradors i persones que van formar part de l’entorn de Sau i que van acompanyar el grup durant la seva trajectòria musical.





.gif)

