
La primera cita serà avui dimarts 31 de gener al vespre amb el Conjunt de Música Antiga de l'Esmuc, que interpretarà els Concerts de Brandemburg I de J.S. Bach (1685-1750) a la sala 2 de L'Auditori.
Demà dimecres 1 de febrer, l’Orquestra Simfònica de l’Esmuc retrà homenatge a Eduard Toldrà (1895-1962) i a Sergiu Ceibidache (1912-1996) amb motiu del cinquantè aniversari de la mort del primer i del centenari del naixement del segon. L'orquestra tocarà, sota la batuta del barceloní Jordi Mora, l’scherzo La filla del marxant, del compositor, instrumentista i director català Eduard Toldrà. El programa continuarà amb l'obra Romeu i Julieta, de Txaikovski (1840-1893), i la Simfonia núm. 3 en Mi bemoll Major, op. 97 'Renana' de Robert Schumann (1810-1856). Mora dedicarà la peça final del programa al seu antic mestre Sergiu Celibidache, un dels més grans directors d'orquestra i pedagogs del segle XX.
Jordi Mora actualment és director de l'Orquestra SImfònica del segle XXI i de la Bruckner Akademie Orchester, amb la qual està realitzant la integral de l'obra simfònica del compositor que dóna nom a la formació.
Concerts:
Dimarts 31 de febrer. 19 h
L'Auditori. Sala 2
Conjunt de Música Antiga de l'Esmuc
Dimecres 1 de febrer. 19 h
L'Auditori. Sala 1
Orquestra Simfònica de l'Esmuc
Jordi Mora, director





.gif)

