Músics que somien truites

D'aquí a una setmana Pla i Comelade tornen al Poliorama. Tenim entrades per regalar!

| 14/02/2012 a les 14:59h

Dimarts 21 de febrer a les 20.30 h Pla i Comelade es tornen a citar amb el públic al Teatre Poliorama per representar de nou Somiatruites, un espectacle on volen compartir els seus somnis més dolços i terribles. Tenim cinc entrades dobles per sortejar!


La cançó que dóna nom a l'espectacle va ser una de les més celebrades de l'àlbum Anem al llit? (Arola, 2002), d'Albert Pla. Somiatruites presenta una col·lecció de cançons de bressol amb diferents temes d'autoria pròpia ("Pipí", "Dorm", "Somia", "La fada dormilega"), a més de la seva particular revisió de la galàctica "Qualsevol nit pot sortir el sol" (Sisa) i l'arxiconeguda "Somiatruites", que dóna nom a aquest projecte compartit. Sobre l'epectacle, Comelade explica: "No són tant somnis com pensaments suggerits o conduïts per la música quan s'entra en aquell estat tan especial abans de caure en el somni; aquell estat que no té un nom precís, tot que molts l'associïn amb la vigília".

Somiatruites es va estrenar el 27 de novembre del 2010 al festival Temporada Alta de Girona i després es va poder veure el desembre del mateix any al Teatre Lliure de Barcelona. Dimarts 21 tornarà per segon cop al Poliorama barceloní, i tenim cinc entrades dobles per sortejar. Si vols aconseguir-ne un parell, envia un correu electrònic a l'adreça [email protected] amb el teu noms i cognoms. Entre tots els que ens escrigueu, sortejarem les cinc entrades dobles. Sort!
Arxivat a: Concursos