Les bandes emergents fan gira per sales

S'obre la convocatòria del quart GPS

| 02/09/2013 a les 15:00h

Astrio, Apeiron, Cyan, La Bien Querida, Los Fulanos, The Gruixut's i The Mamzelles van ser alguns dels artistes que van participar a la iniciativa Girando Por Salas de la darrera edició. Avui s'ha engegat la quarta convocatòria per a grups emergents.


A la darrera edició (la tercera) 56 bandes van fer gira per 183 sales per realitzar prop de 300 concerts: GPS és un circuit que pretén facilitar a artistes emergents una gira de concerts per sales que no pertanyin a la seva comunitat autònoma. Amb la voluntat de potenciar la música en directe des d'avui a les 12 del migdia i fins al proper 17 de setembre estarà oberta la convocatòria per participar a la quarta edició de Girando Por Salas.
 
D'entre totes les sol·licituds rebudes i que compleixin amb els paràmetres del concurs, se'n triarà 36 i es realitzarà un calendari de quatre concerts per realitzar entre el novembre del 2013 i el març del 2014.
Les bases per participar al quart GPS es poden trobar al web www.girandoporsalas.com.

Arxivat a: Enderrock