
Gerard Quintana, Joan Issac i Enric Casasses són alguns dels músics i poetes que participaran d'aquesta cita per tal de recaptar fons per a Ester Quintana, que va perdre un ull per l'impacte d'una pilota de goma el passat 14 de novembre durant la vaga general.
Poesia i música
Poetes i músics uniran esforços. En la faceta dels versos, al cartell hi trobem David Caño, Enric Casasses i David Castillo, i per la banda musical Gerard Quintana, La Kinky Beat, Muyayo Riff, Natxo Tarrés & The Wireless, Antonio el Remendao, Joan Isaac, Cutis i Krònia i Quim Moya completen el cartell.
L'últim concert de La Kinky Beat
Aquest estiu la banda barcelonina va anunciar que s'acomiadava dels escenaris: el cooncert d'aquest 25 d'octubre serà la darrera ocasió per veure'ls en directe. Faran 30 minuts de concert






.gif)


