Guillem Gisbert, ingressat per una malaltia respiratòria

Manel suspèn el seu concert d'avui a Badalona

| 25/10/2013 a les 17:42h

El grup Manel  ha suspès el concert previst per aquesta nit al Teatre Principal de Badalona, a conseqüència d’una malaltia respiratòria del cantant Guillem Gisbert. A l’espera del pronòstic del centre clínic on es troba ingressat, Badalona Cultura i Fina Estampa han fixat el dia 30 de novembre com a nova data per celebrar una actuació per la que seran vàlides les entrades ja adquirides.
De la mateixa manera, a tots aquells que, per qualsevol motiu, no puguin assistir, se’ls hi retornarà l’import allà on hagin comprat el ticket, automàticament a través de Telentrada o a les taquilles del Teatre. Badalona Cultura ha habilitat el telèfon 93 384 40 22 per atendre qualsevol incidència. 

El grup ha decidit no suspendre la gira de concerts, ja que no sembla que la malaltia sigui greu. No obstant, el cantant està ingressat per assegurar-ne la seva total recuperació.



Guillem Gisbert. Foto: Xavier Mercadé




Arxivat a: Enderrock